Bij de kapper geweest:P - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu Bij de kapper geweest:P - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Bij de kapper geweest:P

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

27 Juli 2007 | Noorwegen, Stordal

Heihei allemaal!
Weer even een korte update vanuit Noorwegen..
Woensdag heb ik mn haar maar even laten knippen..na 7 weken niet knippen wordt dat ook zo lang he.. en Jenny had een kappersschaar en uitdunschaar mee dus dat moest helemaal goed komen.. Bloempot erop, randjes knippen, en klaar!:P Nee haha.. het is weer lekker kort.. Er is hier een kapper in 't dorp en die vraagt voor een knipbeurt zo'n 400 kronen, dat is 50 euro.. dus dat maar niet gedaan..
Verder is 't hier lekker weer..Woensdag hadden we dan regen, maar dat klaarde aan het eind van de middag ook weer op. Nu is het gewoon lekker temperatuurtje, en wel wat bewolking maar ook zon.. Nou zondag komen Alies en Marieke al, en morgen ff de hellingproef oefenen met dat busje hier.. die heeft nogal een vreemde handrem haha! En dan zondag ga ik Marieke en Alies ophalen als ze aankomen.. Dat komt helemaal goed:P En dan kan ik volgende week nog 1 of 2 daagjes met ze op pad naar Geiranger en Ålesund..
Nu nog 9 dagen en dan zit ik alweer in Nederland..pff wat gaat de tijd toch snel.. kan me niet voorstellen dat ik hier al 4 weken ben!
Maargoed, genoeg geouweneel nu! Ik ga nog ff wat dingen opzoeken.. en dan weer aan 't werk..

En bij foto's nog wat foto's van Molde en Atlanterhavsveien..

Groetjes uit Noorwegen!
Helsing,
Henk!

  • 27 Juli 2007 - 11:04

    Miep:

    Gelukkig niks raars met je haar gedaan :p:) Mooie foto's trouwens! En veel plezier met Marieke en Alies volgende week!!!

    Liefs

  • 27 Juli 2007 - 16:53

    Wil:

    Heej henkie,

    Na al die weken vind ik het nog steeds erg leuk om al je verhalen te lezen, ook al weet ik de helft al via Michelle ;). Nog veel plezier de laatste week!

    Liefs, Wil

  • 27 Juli 2007 - 20:58

    Marieke:

    heey playboy!

    wat een mooie foto's zeg! :|
    echt super mooi!
    heb der al suuuuuuper veel zin in :P

    liefs

  • 28 Juli 2007 - 10:50

    Mams:

    Ja zelfs ik heb er zin in, lekker 1 weekje alleen met Max.
    Maak er een leuke week van,maar ik weet dat dat wel zal lukken,en ik verheug me al op jullie thuiskomst,lekker al die was die jullie mee terug nemen.maar goed geniet van jullie weekje, tot volgende week.

    een dikke knuffel(die heb ik erg gemist)liefs mams.

  • 30 Juli 2007 - 19:49

    Geb:

    aha een nieuw hugh grant kapsel in noorse stijl dus. Lijkt me erg aantrekkelijk:P (ik zie de pot al op je kop met paar grassprietjes eruit) Veel plezier volgende week!
    gr geb

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 743
Totaal aantal bezoekers 8391

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: