Mijn eerste reis - Reisverslagen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken.

Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger.

Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;)

Groetjes
Henk

Recente Reisverslagen:

02 Augustus 2007

Laatste bericht uit Noorwegen..

30 Juli 2007

De laatste paar dagen..

27 Juli 2007

Bij de kapper geweest:P

25 Juli 2007

Geiranger was echt mooi!

23 Juli 2007

Alweer dag 23..
Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8383

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: