De laatste paar dagen.. - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu De laatste paar dagen.. - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

De laatste paar dagen..

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

30 Juli 2007 | Noorwegen, Stordal

Heihei allemaal!

Weer even een berichtje uit Noorwegen. Het was lekker weer de afgelopen dagen. Tot gisteravond.. Gister hadden we een koffiemiddag met alle vaste gasten van de camping, was leuk. En 's avonds kwamen Marieke en Alies alweer.. Jenny heeft ze opgehaald en om 21.30 waren ze op de camping.. Erg leuk om ze te zien! Nog even wat eten voor ze gemaakt en daarna naar hun hut gebracht.. bedden opgemaakt en Alies nog ff dr fotocamera uitproberen..haha en toen ben ik naar mn eigen hut gegaan.. moest weer om 7.00 beginnen.. Nou Marieke en Alies liggen nu waarschijnlijk nog te slapen:P Ik ging om 11.30 ff kijken en toen waren ze nog in bed haha.. op zn Noors! Het is echt triest weer nu.. Het giet alleen maar van de regen..dus maar hopen dat het beter wordt! Door die regen en bewolking wordt het 's avonds ook donkerder en ik zei gisteravond dus ook: ooh 't is nu zelfs donker! En Alies: Wordt het niet donkerder dan dit dan? haha.. Nee! Het is dag en nacht licht..
Verder heb ik deze week 2 dagen vrij.. en dan wil ik met ze naar Geiranger en Ålesund gaan.. welke dagen moeten we ff kijken met 't weer..
Maar ondanks het weer zal het vast wel gezellig worden!

Groetjes,
Henk

  • 30 Juli 2007 - 10:39

    Nienke:

    heej henk!

    nou, hopen op mooi weer... leuk dat marieke en alies er zijn! en straks ga je al weer naar huis...wat gaat dat snel zeg. nog heel veel plezier en tot gauw!

    liefs Nienke

  • 30 Juli 2007 - 16:58

    Miep En Wil:

    De laatste paar daagjes voor jou al op de camping... Ik hoop dat je nog wat beter weer krijgt, zou wel leuk zijn! Hier is het nu heeerlijk weer :)

    Liefs

  • 01 Augustus 2007 - 17:34

    Bert En Erna:

    Hoi henk,
    We wensen je nog fijne dagen samen met Marieke en Alies. Wij vertrekken morgen naar Spanje. We horen je verhalen nog wel ... liefs van ons allen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 8385

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: