Alweer dag 23.. - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu Alweer dag 23.. - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Alweer dag 23..

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

23 Juli 2007 | Noorwegen, Stordal

Heihei allemaal!
Het weekend is alweer voorbij! Sinds donderdag hebben we erg erg lekker weer! Heerlijk zonnetje, strakblauwe lucht en lekker warm, niet zo vies, plakkerig warm als 't dan in Nederland is. Het was ook een druk weekend, met het mooie weer is het gelijk veel drukker. Zaterdag nog het gras gemaaid in de zon..
Zondag begon al met softijs..en eindigde met softijs.. aan de lopende band.. niet te filmen! En rond etenstijd was het ook megadruk.. Maar 's avonds konden we heerlijk van onze rust genieten..met de voetjes omhoog, leuning achterover, heerlijk in het zonnetje!
Nou morgen ga ik een dagje naar Geiranger toe..moet nog ff kijken hoe ik ga.. dat komt wel goed:P Kan met de bus, boot en auto.. Maar met de auto moet je zo strak parkeren op al die overtochtboten.. haha dus dat is 'm denk ik niet! Nou de foto's volgen nog..

Groetjes uit Noorwegen!
Helsing,
Henk

  • 23 Juli 2007 - 14:42

    Geb:

    Mooi man! Veel plezier nog.
    ps, inparkeren was toch je specialiteit in de kanarie?
    gr geb

  • 23 Juli 2007 - 15:25

    Dinie:

    Ha die Henk,

    Wat gaat de tijd snel zeg! Volgende week krijg je visite, dus zal het helemaal snel gaan! Ben benieuwd naar je verhalen en de foto's natuurlijk. Groetjes van ons allemaal.

  • 23 Juli 2007 - 17:44

    Miep En Wil:

    Heej!

    Veel plezier in Geiranger dan maar!! Je hebt iig beter weer dan wij hier hebben...

    Liefs

  • 23 Juli 2007 - 17:57

    Marianne:

    hey Henk,

    Leuk om al je avonturen te lezen :D.
    Veel plezier in Geiranger, ik ben er geweest en het is echt heeeeeeel mooi!!!

    kus Marianne

  • 23 Juli 2007 - 18:00

    Spierbundel:

    Henkieeeeej!!
    De tijd vliegt!!mooi dat je et nog steeds leuk hebt! Wanneer ben je weer terug voor n fitness-work out :P??

    Dikke kus van Geeke

    o ja niet te bruin worden

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 8389

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: