Nog 5 daagjes.. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu Nog 5 daagjes.. - Reisverslag uit Veenendaal, Nederland van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Nog 5 daagjes..

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

26 Juni 2007 | Nederland, Veenendaal

Nog 5 daagjes.. en dan is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken.

Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger.

Ik zal proberen af en toe wat berichten hier te plaatsen tijdens mijn verblijf in Noorwegen.

Ik heb er nu echt zin in!

Henk


www.stordalcamping.com

  • 26 Juni 2007 - 13:43

    Renata Post:

    Hey Henk,

    5 weken is wel lang, maar voordat je het weet ben je alweer thuis ;o).
    Heel veel plezier in Stordal !!!!

    Groetjes van Renata

  • 26 Juni 2007 - 18:31

    Ruben Bulsink:

    Ha Henk! Ik hoop je nog even te zien voordat je gaat en zoniet dan wens ik je hiervandaan een hele fijne (leerzame)tijd. schrijf een paar mooie weblogs als het lukt, dan kunnen we hiervandaan lekker meegenieten. Houd Michelle ook een weblog bij?
    groetjes Ruben

  • 29 Juni 2007 - 12:54

    Naomi:

    Heel veel plezier in Noorwegen Henk!!!

    Liefs Naomi

  • 02 Juli 2007 - 06:30

    Mams:

    Nou Henk blij je gesproken te hebben, na dat je een vervelende reis achter de rug hebt,hoop dat je koffers vandaag aankomen en je eindelijk schone kleren aan kan trekken.ben blij dat de aankomst en de omgeving je weer opfleurde.veel plezier daar, maar dat zal wel lukken.

    je mams en een dikke knuffel van ons hier.

  • 02 Juli 2007 - 11:10

    Michelle:

    Ik ben blij dat je ondanks alles veilig bent aangekomen in Stordal. Ik hoorde al van je moeder dat het gezellig is daar!
    Ik zal je vrijdagavond even proberen te bellen, kan ik gelijk vertellen of ik m'n rijbewijs heb gehaald! Wij krijgen de auto mee, dus wij gaan zaterdagochtend om een uur of acht rijden...

    Liefs en dikke knuffel van mij!

  • 02 Juli 2007 - 15:50

    Rina:

    hee henk ik lees dat het niet allemaal goed is gegaan,hoop voor je dat het vanaf nu wel goed gaat en dat je het goed naar je zin heb?
    het is een prachtige omgeving maak een hoop fotos dan kunnen wij ook mee genieten.
    heeeeel veeel plezier???

    groetjes rina

  • 03 Juli 2007 - 09:57

    Erna En Bert:

    Henk, wat een avontuur ! Maar wel lastig zonder koffers...
    We begrepen van je moeder dat je het erg leuk vindt op de camping ! Succes en groetjes van ons allemaal

  • 03 Juli 2007 - 15:32

    Dennis (je Neefje ;):

    Heej Henk! tof zeg, op zo'n camping, mocht ik maar mee ;)! Ik hoop dat je een hele fijne tijd daar hebt en er nog veel van leert. Groetjes Dennis

  • 03 Juli 2007 - 19:10

    Carolien:

    Hoi Henk.
    De foto's zien er geweldig uit, ik hoop dat je er een fijne tijd hebt.
    Veel plezier daar en tot over 5 weken.

    Groeten Carolien.


  • 04 Juli 2007 - 22:14

    Jorieke:

    Hey Henk,
    Hoe is het leven nu? Is het allemaal een beetje naar je zin? Leuke mensen enzo en vooral krijg je er ondanks het werken een echt ik-ben-aan-het-werk-maar-toch-eigenlijk-ook-op-vakantie-gevoel van???
    Heel veel plezier en genietse!
    xx jojo

  • 06 Juli 2007 - 08:06

    Willemieke:

    Hey Henk!!

    Nou eindelijk zijn dan Michelle en ik ook bijna weg.. Nog een nachtje en dan zijn we alledrie weg uit dit natte landje ;) Ik zal door Michelle wel op de hoogte blijven van jou. Heel veel plezier nog iig!

    Liefs Willemieke

  • 06 Juli 2007 - 13:01

    Geb:

    ha die henk?
    Wat hoorde ik, je mocht al bijna gratis gaan shoppen omdat je kleren op schiphol waren? Niet zo in je SAS dus.. Maarre nu wel naar je zin, mooi! Ik had nog met geeke overlegd, maar ik zie je weer als je tuus ben. Maak dr wat van en groetjes daar!
    gr geb

  • 08 Juli 2007 - 22:06

    Angela:

    Hee Henk!
    die vakantie van jou begint lekker zeg; zonder koffers! maar gelukkig heb je ze weer. :-) ik ben benieuwd naar je verhalen! Veel succes met werken daaro en maak er een leuke tijd van!
    Groetjes Angela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 8409

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: