Met de helicopter! - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu Met de helicopter! - Reisverslag uit Stordal, Noorwegen van Henk Hoogeveen - WaarBenJij.nu

Met de helicopter!

Door: Henk

Blijf op de hoogte en volg Henk

17 Juli 2007 | Noorwegen, Stordal

Heihei allemaal!
Ff een snelle update van mijn avontuur hier in Noorwegen.. Deze week staat er hier in Stordal een helicopter langs de kade en kan je voor 400 kronen (50 euro) een rondvlucht van 10 minuten krijgen.. en ik zat al ff te twijfelen.. en toen na het eten gisteravond zei Jenny ineens: Hup doe gewoon! Ga er gewoon heen.. en toen bleek dat ze al gebeld hadden en had ze gezegd dat ik zou komen.. en kreeg ook nog eens 400 kronen mee. Heb het dus van Jenny gekregen omdat ik nu deze 3 dagen op de camping pas..

Dus ik daar heen en moest ff wachten tot er nog 3 mensen waren. Nou toen vlogen we omhoog.. echt gaaf! Ik zat voorin naast de piloot.. die zei nog in het Engels: Niet zo vlak hier he.. als in Nederland! hahaha We vlogen over de bergen heen, waardoor je alle fjorden van boven kon zien! En ook alle bergmeren en riviertjes.. Toen ook nog over Stordal heen.. zelfs de camping uit de lucht gezien! 't was echt geweldig avontuur! Goh.. ik maak me hier wat mee zeg.. haha! Niet te geloven:P Al zeg ik het zelf!

Nu sta ik dan alleen op de camping..erg saai zo alleen.. Kheb de hond gelukkig nog.. maarja die praat niet terug:P Het regent vandaag.. en heel 't dorp en camping zijn op vakantie.. de vaste gasten dan.. die zijn allemaal naar Zweden etc. Dus het is saai en rustig zo alleen..Ga zometeen wel ff lezen.. Dan kom ik de dagen wel door! (Hoop ik!)

Bedankt ook voor al jullie berichtjes! Echt leuk om dat allemaal te lezen! Also the messages from Bellarus! Thank you Olga & Dima! You don't have to translate this! haha!

Nou tot de volgende keer maar weer!
Helsing,
Henk

  • 17 Juli 2007 - 12:49

    Marissa:

    Hey Henk,

    Vet zeg, zo boven in de helicopter! Kon je weer eens wat anders zien dan de wc's en de kiosk..:P
    Maar je komt de saaie dagen vast wel door...
    Verder is hier alles goed. Iedreen is werken en ik heb even vrij. (ik moet nu alleen mn kamer opruimen...:P)
    Nog veel plezier en tot de volgende keer.

    Liefs Marissa

  • 17 Juli 2007 - 13:08

    Geb:

    Oranje boven Oranje boven! Vet man!

  • 17 Juli 2007 - 13:47

    Olga And Dima:

    Hi Henk! No pictures taken from helicopter? Thanks for writting in English:)) Greetings from Minsk,
    Olga, Dima and Anna.

  • 17 Juli 2007 - 18:11

    Miep En Wil:

    Ha,

    Nou, ik ben heel erg benieuwd naar de foto's van je vliegavontuur!!!!!!

    Dikke kus,
    Michelle

  • 17 Juli 2007 - 19:43

    Schone Pa:

    Ha die Henk. Big avontuur, man zo met de heli boven Noorwegen. En dat terwijl al die Noren in Zweden zitten??? Wel erg leuk dat je dit aangeboden kreeg. Ben wel benieuwd wat je nou iedere morgen in die wc's tegen die hond zegt! Goed om te lezen dat ook jij het goed naar je zin hebt. Houd je haaks en we lezen je stukjes met belangstelling.
    Groeten uit Kesteren van Peter en (inmiddels) ook weer Kitty.

  • 18 Juli 2007 - 12:53

    Nienke:

    heej henk,

    ik heb vandaag even een sprintje gemaakt en al je berichten gelezen want ik liep achter :-) Ben namelijk net weer terug van vakantie. Wat ontzettend leuk om al je verhalen te lezen! Het lijkt me een geweldige ervaring. En echt iets voor jou.Geniet ervan!!

    Liefs, Nienk

  • 20 Juli 2007 - 09:13

    Anja:

    Heey henk

    Weet je hoe leuk om te lezen wat je daar allemaal mee maakt joh :D! Echt stoer :)! T vlees bij de hoogvliet mis je dus nog lang niet whahahaa ;) Hea geniet er nog van hea :)! Maar dat komt vast goed :) I'll be watching you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Henk

Op 1 juli is het zover! Dan vertrek ik voor 5 weken naar Noorwegen om daar op een camping te gaan werken. Ik ga werken op Stordal Camping in Stordal. De camping ligt aan het Storfjord en in de omgeving van Ålesund, Molde, Runde en Geiranger. Ik heb ruim 3 maanden vakantie en om nou die tijd in Nederland te vermaken was me iets te lang. Daarom heb ik ervoor gekozen om naar Noorwegen te gaan. Even lekker de rust.. en weg van alles! Toch zal ik jullie allemaal wel missen.. ach, die 5 weken zijn zo voorbij;) Groetjes Henk

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 8376

Voorgaande reizen:

01 Juli 2007 - 05 Augustus 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: